2009. június 3., szerda

Karma


A spiritualitás több szemszögből, különböző vallásokból is megközelíthető. Hozzám a Buddhizmus áll a legközelebb. Vallom azt, hogy igenis van Élet a halál után, vagyis létezik reinkarnáció. Ahoz, hogy az ember megtapasztaljon, megtanuljon dolgokat egyetlen élet kevés, ezért amíg valaki nem éri el azt a spirituális szintet, hogy egy magasabb lépcsőfokkal feljebb lépjen, addig igenis többször megszületik. Már sok cikk foglalkozott azzal, hogy milyen kapcsolat lehet a szoros család között. És igen, vallom én is azt, valamelyik életünkben lehet, hogy én voltam az anyukám férje, esetleg az ő anyukája például. Az se véletlen,kikkel futunk össze éketünk során. Mindennek magvan a miértje. Akivel néha találkozunk például a közértben, annak nem volt nagy szerepe az életeink folyamán. Viszont akivel szororsabb baráti kötelékben vagyunk, esetleg az életünk egy részében partnerünk, azzal már valószínű volt kapcsolatunk előző életeink valamelyikében. Mivel saját tapasztalatokon alapul ebben a blogban sokminden, így kiemelnék pár embert. Számomra mehatározó volt a 2004-es év,mivel akkor találkoztam egy olyan személlyel, nevezetessen Lacival, akinél mint egy villámcsapás, mintha "agyból-agyba" történő kommunikálás lett volna, úgy megérintett. Akkor éreztem azt igazán, hogy sexuális téren valóban NŐ lettem. A következő hasonló megtapasztalásom nem oly régen volt, 2009-ben. Megláttam és azt mondtam, ez igen...viszont az eddigi elméletemet nem támasztotta alá nálam az, hogy akinek az arckarakterük hasonló, azok jól kijönnek egymással. Nagyon jókat beszélgettünk, a szeretkezés is csodálatos volt Attilával. Olyan érzéseket csalt elő belőlem, amire nem is gondoltam volna, hogy képes vagyok még rá (elpirulás...) Írhatnám azt, rosszkor találkoztunk, de a sors könyvében ez volt Nekünk megírva, valószínű mielőtt leszülettün volna a Földre, ezt beszéltük meg előtte, ezért tartott a kapcsolatunk rövid ideig. Viszont van egy ember, aki régóta kíséri az életemet, ő Dini...sokáig voltunk párkapcsolatban, ami átment nagyon mély barátsággá. A mai napig számíthatunk egymásra bármiben, és itt az egymásra szóban van a hangsúly.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése